четвъртък, 19 април 2012 г.

The Vampire Diaries

От любимия ми филм с вампири се насочвам директно към любимият ми сериал с такива.
Обикновено не си падам по сълзливи, драматични, романтични филми и сериали, но тук се престраших да изгледам една серия, веднага след като разбрах, че главната актриса (Нина Добрев) има български корени. И неочаквано резултата беше пристрастяване към Дневниците на вампира. Сега сигурно се чудите защо по дяволите четете тея глупости, или нещо от сорта.... Еми защото следващата известна личност, която ще нарисувам е именно Нина. И този път, както при Тейлър се опитвам да направя нещо от типа на speed painting. Този път обаче нещата са много по-цветни, сами ще видите какво имам в предвид. :) Споделям с вас 6 минутно клипче, в което ще видите прогреса ми, който всъщност до този момент ми е отнел малко повече от 5 часа.  Надявам се скоро да имам малко свободно време за да довърша започнатото.


Е така и не довърших Нина, тъй като затрих работния файл... 
Стигнах до тук:
;/ но съм започнала обща картинка на някой от героите във сериала... Очаквайте скоро... :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар